Zaloguj się
Opis trasy w Rawie Mazowieckiej

Maraton startuje przed Halą Sportową Tartar. Następnie skręcacie w prawo w ulicę Dolną, odbijacie w lewo i wjeżdżacie w ul. Dąbrowską, przez kilka metrów jadąc po szutrze, a następnie zaliczając lekki podjazd. Z asfaltu Dąbrowskiej przejeżdżacie na płaską drogę gruntową, po czym zaraz przed 2. kilometrem skręt w prawo w trawiastą drogę. Później w lewo po skosie, by wjechać w las, za kolejnym zakrętem w prawo macie zjazd. Wypadacie na ostro na piaszczystą drogę i skręcacie w lewo, by rozpocząć jazdę w wąwozie. Uwaga – góra! Na trzecim kilometrze przywita was krótki, acz głęboki wąwóz i szybsza jazda w dół. Gdy wyjedziecie z lasu, skręcacie w prawo w trawiastą drogę i na 3,5 kilometrze jest niełatwy podjazd, który zaraz przechodzi w singiel tracka. Przez ok. 300 metrów będziecie pędzić wąską, wijącą się ścieżką, a na 3950 metrze musicie uporać się z kolejnym podjazdem. Zaraz za nim następuje zjazd, po czym skręcacie w lewo i wpadacie na gruntowo-szutrową, a następnie asfaltową drogę.

Przecinacie ulicę Katowicką, w lewo, dwa razy w prawo i znów w lewo, by później pognać prosto między linią brzegową a punktem gastronomicznym. Na 6. kilometrze skręcacie w prawo w ścieżkę rowerową, prowadzącą wzdłuż zalewu Tatar, by za kilkaset metrów zakończyć pętlę dla publiczności i wpaść na właściwą trasę. Jedziecie ulicami: Dolną, Katowicką i Dąbrowską, później znów szuter, asfalt, górka, gruntówka, las, wąwóz, ostry podjazd, drugi wąwóz i zjazd prawą drogą.

Dojeżdżacie w szybkim tempie do asfaltu w Chrustach, skręty w prawo, w lewo, most na Krzemionce i po 11,5 kilometrach wjeżdżacie na gruntową drogę. Przed Wami leśno-polny odcinek, z zagajnikiem, łąką i traktami. Po 13,5 kilometrze, gdy przejedziecie przez ścianę lasu, rozpoczniecie zmagania z długim, 500-metrowym podjazdem.

Po zjeździe odbijcie w prawo na drogę gruntową, by znów wjechać do lasu, a następnie zjeżdżając drogą leśną uważajcie, by nie dać się wywieść w lewo, w drogę ze skarpą piasku. Piasek czekać będzie na Was i tak: przygotujcie się na trudne warunki po 14 kilometrach i 700 metrach. Od 15. kilometra dłuższy podjazd, po którym wjeżdżacie na drogę gruntową. Po 16,5 kilometrach zachowajcie uwagę, by skręcić w prawo: nie jeździe prosto, mimo że tak prowadzi droga. Następnie w lewo i trudniejszy technicznie zjazd po korzeniach i piachu. Odbijacie w prawo, by rozpocząć trawiasty odcinek duktu leśnego. Teraz zaczną się podjazdy, które potrwają przez prawie kilometr.

Po kilku skrętach droga szutrowa pokryje się piaskiem, a następnie znów przejdzie w szuter i asfalt. Tak dojedziecie do Podkonic Dużych, by na 21. kilometrze skręcić w lewo, w kierunku Rawy Mazowieckiej.

Na 23. kilometrze czeka Was singiel i mocniejsze pedałowanie pod górę. Później jest już bardziej płasko, za to na 25. kilometrze znów pojawi się piasek, a zaraz potem, po ostrym skręcie w lewo – singiel i jazda pod górę. Teraz cała masa następujących po sobie skrętów (uwaga: nieraz bardzo ostrych), singli oraz podjazdów i zjazdów. Blisko 29. kilometra szykujcie się na meandrującą drogę, która wyprowadzi Was najpierw na drogę gruntową, a później singiel i szybki zjazd po piasku. Seria skrętów (prawo-prawo-lewo-lewo-prawo) i jesteście przy podjeździe, który wiedzie aż do rozjazdu na dystanse Mega, Giga i Fit.

I tak, Fit skręca w prawo i zaraz w lewo, jadąc lasem w dół prosto do mety. Mega i Giga skręcają w lewo, a następnie w prawo wzdłuż ściany lasu, jadąc w dół. Mega pokonuje tę trasę raz jeszcze, a przed Giga jeszcze dwie pętlę.

2017-03-07 POWRÓT

 

19.05.2018 - Kołacinek - foto z maratonu
VIII Maraton MTB o Puchar Związku Banków Polskich odbędzie sie w Józefowie
Nadchodzi czas wakacyjnych wyjazdów!
Po maratonie w Kołacinku
Współorganizatorzy

Rawa Mazowiecka

Lokalni Partnerzy Medialni
O cookies
Cyklopedia/3w4u.eu
Czy możemy Ci
w czymś pomóc???
Napisz do nas